Bullymake Box

Bullymake Box

$34.00

359 Ratings
Ratings
Ships to:
 
 

Deal Alert! Click Here to save $5 off your first box!

A Bullymake Box is a box that is designed specifically for power chewing dogs. Each Bullymake Box features long lasting and durable items built for rugged chewers! 4-5 super premium toys and treats are hand selected for your dog(s) each month by their weight.

Listed in: Subscription Boxes for Pets

Tagged in: Dogs

Have It

Want It


Blog Posts
Loader
 


Reviews
12
Add New Review
No Photo
My three dogs love these treats and toys! They are so excited when they get a new box! Toys hold up pretty well and treat quality is great!
on 2/25/2018
 
Picture?width=50&height=50
Just got our first box & our puppy Baylor loves it so far!!! Excited for the next one!! Fun to have him help open it & you can see him becoming more and more excited!! ๐Ÿ•๐Ÿพ
on 2/23/2018
 
No Photo
We love Bullymake. Their toys are top quality and they back up everything with an amazing guarantee that they stand behind. I highly recommend them, my 2 huge labs haven't got through any of their toys and their treats are top notch as well!
on 1/30/2018
 
Picture?width=50&height=50
I thought this box would be great for my dogs. I signed up for the 3 month subscription and all 3 were received on time and overall I was happy with the quality of the products. I got the treats and toys box with a bonus toy. All of the products are made in the USA which was a plus for me. My dogs liked all of the products I received. Each box had the similar style toy only themed for the month it was shipped. The boxes each had some type of treat stuffing toy, a solid indestructible chew toy, and the bonus toy was pretty much a flat piece of indestructible material shaped differently each month. I feel that each month you get the 'same' items just shaped different and a different color. I would say the boxes are okay and might get one off boxes but I do not think there is enough variety in the box to justify a long subscription. Now on to the customer service, which I have to say is pretty horrible. After the 3rd month I logged into my account and there was no way to cancel the subscription. So I assumed it was just going to stop and forgot about it. The next month I received an email stating the 3 month had auto-renewed and my card has been charged. Less than 5 minutes after receiving the email I replied to them stating I no longer wanted the box and asked for it to be cancelled and refunded. They replied "Just to clarify - we are a subscription-based service. So once you sign up with us, your account will automatically renew every month or depending on your subscription, unless you choose to cancel prior to its renewal. We apologize however we weren't able to receive your request to cancel before renewing. We usually advise cancellations prior to your account being renewed since we are unable to refund your subscription renewal charge after renewal has taken place, as your order has already been processed and ready for shipment." They also included links to the Terms and Conditions because everyone reads them... So after a few more emails they stuck to their policy stating there was nothing they could do to cancel the subscription. I finally threatened to dispute the charge. I then got a automated credit receipt and a canned sorry to see you go email. So, my final thoughts are... it is a good box to try, gift, or an occasional treat for the dogs but the price increase of the single month might make it not worth it. They really need to invest in the customer account area of the site to allow you to pause or cancel the subscription. Having to email to cancel is just dumb. Their customer service team really needs some work or a more customer focused business model.
on 12/14/2017
 
No Photo
We are so happy to have found Bullymake Box! Our dog loves his new toys and treats every month. The toys are durable and fun and keep our boy entertained! The treats are also really good with great ingredients. We would have to say you definitely get what you pay for and more with this box!!!
on 10/26/2017
 
No Photo
My dogs are destroyers and we really love this box as the dogs can't get through the toys Bullymake makes. Have been subscribers for 2 years now.
on 8/17/2017
 
No Photo
We have been extremely pleased with the quality of products and replacement process from Bullymake. Customer service has been very helpful at all times. We are happy and subscribed for a full year!
on 7/24/2017
 
No Photo
We really love this box. The customer service has been excellent and the value of the items received is always amazing. Toys are TOUGH. And if something is destroyed it is replaced quickly!
on 7/20/2017
 
No Photo
Do not subscribe to this box. The treats and toys are just alright but the company itself is a disaster. I started a subscription and things were going smoothly for a bit. Then in June I received an exact duplicate of the box I received in May. I contacted their customer service and long story short it is mid-July and I am still trying to resolve the issue. The first rep I emailed (you cannot speak to an actual human being on the phone as they have not contact phone number) made send pictures before they would acknowledge the mistake. I did it but it bothered me as any honorable company would acknowledge their mistake and not make the customer prove that the mistake was made. They shipped the first replacement box and this box never made it out of their warehouse. I contacted them again and they shipped the second replacement box. This second box again never made it out of their warehouse. They will be shipping a third box but it is not mid-July and I am still waiting. I have tried numerous times to speak with someone within the company in an escalation pathway that is outside of the standard customer service representative but I am finding this impossible. They claim they cancelled my subscription but I have two months left and want a refund. I understand policy but when things go this bad, the company needs to own up and do what is right.
on 7/12/2017
 
Picture?width=50&height=50
I signed up for a years membership this past November (Thanksgiving). I chose the toy only option (4 toys) and did the add on toy option which is $9 extra per mth bc I have 5dogs. The first mth got only 4 toys so had to contact them about the add on toy. The second mth got 4 toys again. Sent another message bc never got the first add on they said they would be sending and now was missing this too. Finally got the two toys and one toy was a repeat from the second box. About 7 wks went by and realized didn't get another box. Messaged them again and they sent me one out immediately. Got another repeat toy and 3 rope toys (which I had requested they try not to send me if they could if possible since my dog literally tries to eat them). The toys my dogs CAN have out of the box are great and they like most of them. I'm really hoping they get better at this bc so far being left frustrated for the price.
on 3/4/2017
 
 
Loader